بازدید سرزده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان از بند ویژه نظامیان

20:30 - 30 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۱۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدجعفر شهبازی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان به همراه جعفر طلایی دادستان دادسرای نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان به صورت سرزده در محل بازداشتگاه همدان حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل زندان‌های استان همدان، محمدجعفر شهبازی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه جعفر طلایی دادستان دادسرای نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت سرزده و در راستای بررسی وضعیت زندانیان آن دادسرا؛ در محل بازداشتگاه همدان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه به ارتباط چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

در ابتدا جلسه در خصوص تعاملات قضایی و هماهنگی های لازم برگزار شد و در ادامه بازدید کنندگان برای بازدید در بند نظامیان حضور یافتند که با قرائت زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط مددجویان مورد استقبال قرار گرفتند.

بازدید کنتندگان در ادامه در راستای بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان آن دادسرا، پیگیری پرونده‌های آنان، بررسی چگونگی رسیدگی ها و همچنین از نظر وضعیت بهداشت و تغذیه، انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی با مددجویان به دیدار چهره به چهره پرداختند و آنان را به رعایت قوانین و مقررات زندان و اصلاح رفتارهای نامناسب سفارش و تاکید کردند.

گفتنی است در پایان رئیس سازمان قضایی و دادستان از وضعیت موجود اظهار رضایت کرده و از خدمات مسئولان بازداشتگاه، قدردانی کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *