رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تایید 6 مصوبه و استمهال برای یک مورد/انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک تایید شد

14:39 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۰۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی هفت مصوبه مجلس در آخرین جلسه شورای نگهبان خبر داد و گفت: طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک نیز به تایید شورای نگهبان رسید.
تایید 6 مصوبه و استمهال برای یک مورد/انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک تایید شدبه گزارش گروه سیاسی ،عباسعلی کدخدایی طی مصاحبه‌ای اظهار داشت: ما در آخرین جلسه شورای نگهبان هفت مصوبه مجلس را بررسی کردیم که 6 مصوبه تایید شد و در مورد یک مصوبه نیز از مجلس درخواست مهلت کردیم.

وی افزود: طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ساخت و بهره برداری از نیروگاه های برق آبی مازاد و اردوباد، و لایحه موافقت نامه حمل و نقل بین المللی مسافر و کالا از طریق جاده بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قزاقستان در جلسه شورای نگهبان تایید شد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین از تایید لایحه موافقت نامه دو جانبه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری زیمباوه ، لایحه تصویب اصلاحات مقررات بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و لایحه تصویب مقررات بین المللی جلوگیری از تصادم در دریا در جلسه شورای نگهبان خبر داد.

کدخدایی گفت: در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها 1973 ما از مجلس تقاضای درخواست مهلت برای بررسی کردیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *