اعتراف هاآرتص:ارتش اسرائیل با اعدام ده ها اسیرزخمی مرتکب جنایت جنگی شده است

11:28 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۸۵۷
روزنامه صهیونیستی (هاآرتص) اعتراف کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ گذشته با یکی از کشورهای عربی، ده ها اسیر زخمی را اعدام کرده و مرتکب جنایت جنگی شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، ایرنا به نقل از هاآرتص نوشت: ده ها سرباز عرب که در جنگ با اسرائیل سلاح خود را بر زمین گذاشته بودند، به اسارت گرفته شدند درحالی که برخی از آن ها مجروح بودند.
هاآرتص اضافه کرد: اما ساعاتی بعد از اسارت این سربازان عرب ، گروهی از نظامیان ارتش رژیم اسرائیل حاضر به تحویل گرفتن آنان نشدند و گروهی دیگر هم اعلام کردند قادر به انتقال آنان نیستند و در نهایت همه اسیران به دستور یک افسر اعدام شدند.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: بر اساس شواهد و مدارکی که بدست آورده است، یکی از نظامیان ارتش اسرائیل که با اعدام اسیران عرب مخالفت کرد توسط افسری صهیونیست به محاکمه تهدید شد و در نهایت یک نظامی دیگر به جای او ده ها اسیر زخمی را اعدام کرد.
هاآرتص با انتشار مقاله ای که « الوف بن» گزارشگر سیاسی صهیونیست در این زمینه نوشته است، افزود: ارتش اسرائیل بعدها تحقیقاتی انجام داد و افسر صهیونیست را به 3 سال حبس متهم کرد اما چند ماه بعد او را آزاد کرد و این پرونده را برای همیشه بست.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *