بازدید مدیر کل زندان‌های یزد از بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه

22:20 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۶۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ذوالفعلی نژاد با همراهی روسای ادارات حفاظت و اطلاعات و بازرسی و سرپرست بنیاد تعاون و فرمانده یگان حفاظت اداره کل از مجموعه بازداشتگاه و مجتمع اشتغال شهرستان ابرکوه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه؛ مدیرکل زندان های یزد از مجتمع اشتغال شهرستان ابرکوه بازدید و فعالیت های مددجویان در واحدهای مرغداری – دامداری و باغات مجتمع اشتغال را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جلسات جداگانه ای با پرسنل بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و مددجویان دیدار و توصیه های لازم را جهت ارتقاء بیش از پیش اهداف سازمانی ارائه کرد.

مدیرکل زندان های استان یزد گفت : زندانبانی اسلامی تبلور اخلاق و سیره بزرگان دینی با افراد خطا رفته بوده و اصلاح و تربیت را از مهمترین برنامه های خود در استان یزد عنوان و پرسنل را به کار ایثارگرانه و نگاه نوع دوستانه به مددجویان دعوت کرد.

رضا ذوالفعلی نژاد افزود: در بازدیدها و بررسی هایی که طی دو روز در شهرستان ابرکوه داشتیم اقدامات مسئولین و پرسنل بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه در حوزه کاهش جمعیت کیفری و اشتغال مددجویان کاملا مشهود و قابل تحسین است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *