برگزاری آزمون‏‌های دوره آموزش فنی و حرفه‎ای در اداره زندان شهرستان خوی

19:20 - 25 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۳۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای آموزش و حرفه آموزی زندانیان پس از طی دوره کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای آزمون رشته های مختلف در زندان خوی برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان خوی، در راستای آموزش و حرفه آموزی زندانیان پس از طی دوره کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای با حضور مسئولین و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزمون رشته های مختلف در زندان برگزار شد.
 
 حجت الاسلام اسماعیل پور مسئول آموزش زندان شهرستان خوی در خصوص آموزش و حرفه آموزی زندانیان، گفت: بیش از ۱۵۰ نفر مددجو در ۸ رشته فنی و حرفه ای شامل نصاب وسایل حفاظتی و ایمنی ساختمانها و تاسیسات، تزئین کننده فضای داخلی ساختمان، کشتکار گلخانه های خاکی، طراح و نگهدارنده گل و گیاه، نصب و سیم کشی تجهیزات و مدارات الکتریکی ساختمان، خوشنویسی مقدماتی، دارکشی قالی و انجام دوخت اولیه در آزمون جامع پس از طی دوره آموزشی و حضور در کلاس های عملی شرکت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی های انجام گرفته از میزان سطح یادگیری در آزمون های عملی همه مددجویان نمرات قبولی در سطح بالایی را اخذ خواهند کرد.

 مظلومی معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خوی بیان داشتند که کلاس های فنی و حرفه ای متشکله در زندان از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و کلاس ها با استقبال خوبی از سوی مددجویان با تشویق مسئولین ذیربط زندان برگزار می گردد. امید آن داریم که آموخته آنان توشه ای بر ایام پس از حبس بوده و مایه کسب درآمد و روزی  و امرار معاش خانواده هایشان باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *