رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجلیل و تقدیر رئیس زندان از مربیان فنی و حرفه‎ای زندان مراغه

18:00 - 25 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۳۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با ایام هفته دولت از زحمات مربیان فنی و حرفه ای شاغل در مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای زندان مراغه توسط رئیس زندان مراغه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش  گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‎های استان آذربایجان شرقی، همزمان با ایام هفته دولت از زحمات مربیان فنی و حرفه ای شاغل در مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای زندان مراغه توسط رئیس زندان مراغه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که علاوه بر حمیدی و اکبریان رئیس و معاون زندان، کیانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان مراغه و آقایان عبدلی، صفری و حاجی محمدی و خانم مظهریان مربیان فنی و حرفه ای حضور داشتند، رئیس زندان مراغه در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از حضور مربیان فنی و حرفه ای در زندان و آموزش حرفه های مختلف ، این دوره ها را درکاهش بازگشت مجدد زندانیان تاثیر گذار دانسته و بر تداوم دوره ها آموزش فنی و حرفه ای در زندان تاکید کردند.
 
وی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده احیاء نفس را از اهداف سازمان زندان ها بیان نموده و آموزش های فنی و حرفه ای را در بخشی از اقدامات در راستای دستیابی به این هدف دانسته و هرگونه تلاش در راستا را قابل ستایش و تقدیر بیان کرد.
 
کیانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز ضمن تقدیر از تلاش های رئیس زندان و بالاخص آقای بهامین مسئول اشتغال و کارآفرینی زندان در ایجاد فضا و موقعیت برای برپایی این کلاس ها ، اظهار امیدورای کرد تا با پیگیری ها و تلاش ها دوره های دیگری نیز در زندان مراغه برگزار شود.
 
دوره های مختلف فنی و حرفه ای در زندان مراغه با حضور ۳ نفر مربی برای مددجویان مرد و یک نفر مربی برای مددجویان زن در زندان برگزار و هم اینک در ۵ رشته آموزش ها به زندانیان ارائه می شود و همچنین دوره آموزش قالیبافی نیز به صورت استادشاگردی به اجرا در می آید .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *