مشغول پیش‌تولید آلبوم جدیدم هستم/فرصت نکرده‌ام پسرم را درست ببینم

9:02 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۱۲۹
عسکری با اشاره به اینکه هم اکنون مشغول پیش تولید آلبوم جدیدش است از سپری کردن بیشتر زمان خود در استودیوی شخصی اش سخن گفت.
حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: از دوازده ماه پیش تاکنون درهر زمانی که امکان برگزاری کنسرت وجود داشته، روی صحنه با مخاطبان دیدار کرده ام که آخرین اجرا مربوط به خرداد ماه بود.

وی تصریح کرد: در تابستان هم امکان برگزاری کنسرت وجود داشت اما ترجیح دادم این اجرا را به زمان دیگری انتقال دهم چرا که ده سال است درحال برگزاری برنامه هستم.

عسکری ادامه داد: درشهرستان‌ها نیز به اندازه ای برنامه داشته ام که حتی فرصت نکرده ام پسرم را درست ببینم. وقتی به صفحه شخصی‌ام نگاه می کنم حس می کنم وارد صفحه نیازمندی‌های روزنامه شده ام چون چیزی که بیشتر از همه به چشم می خورد، پوستر‌های مربوط به کنسرت هایم است.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: من جزو خواننده هایی هستم که درباره کارهایی که انجام می دهم چندان سر و صدا نمی کنم و بیشتر زمانم را در اتاق کار و استودیوی شخصی ام می گذرانم.

وی همچنین توضیح داد: من همیشه مشغول تولید کار جدید هستم و در ده سال اخیر زمانم را به فعالیت در این زمینه اختصاص داده ام.

عسکری خاطرنشان کرد: آلبوم جدیدم در مرحله پیش تولید است به این معنا که در حال چیدمان گروه همکارانم کنار هم  برای این اثر هستم. از جایی که آلبوم اخیرم با عنوان "دیوونه وار"  حدود 5 ماه پیش منتشر شد، هم اکنون عجله زیادی برای انتشار آلبوم بعدی ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *