رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیگیری مشکلات مردم در برنامه "حرف حساب"

12:30 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۸۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
برنامه "حرف حساب" چهارشنبه درباره مشکلات مردم استان هرمزگان به ویژه کمبود امکانات ورزشی مردم این استان صحبت می کند.
به گزارش گروه فرهنگی ، در برنامه  "حرف حساب" که حدود ساعت 30 : 9 دقیقه و به صورت زنده پخش می شود، میثم آسوپا و حامد توحیدی دو نفر از جهادگران که در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی می کنند درباره کمبودها در مناطق روستایی دور افتاده کشور صحبت می کنند.

همچنین جعفر متقی رییس اداره ورزش و جوانان میناب به صورت تلفنی به سوالات کیاداوود اسفندیاری مجری برنامه درباره امکانات و برنامه های این اداره برای بهبود وضعیت ورزشی جوانان میناب پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه "حرف حساب" روزهای چهارشنبه به پیگیری مشکلات مردم از مسئولان اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی علی ملکی از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده پخش می شود. 



امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
سلام وقت بخیر
خواهش میکنم حتما این متن رو بخونید و نسبت به حل مشکلات خانواده های عضو بهزیستی یاری رسان باشید. پدر خانم بنده عضو بهزیستی هستن و با وجود کامل کردن تمام پروسه دریافت تسهیلات بانک کشاورزی شهبه مرکزی رشت وام رو پرداخت نمیکنه و میگه مشکل بسته بودن سامانه سمات بانک مرکزی هستش و بانک مرکزی هم مشکل رو از جانب خود بانک کشاورزی میدونه و هیچ کدام از دوطرف هم هیچ زمان مشخصی هم برای حل این مشکل ارائه نمیکنن آخه این ما بین مردم بیچاره چه گناهی کردن که بخاطر یه وام باید انقدر تلاش کنن آخرشم وامو یا نمیدن یا انقدر دیر میدن که دیگه میشه حکایت نوش دارو بعد مرگ سهراب. خواهش میکنم یه برسی بفرمائید چون این مشکل خیلی از مردم هستش.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *