رضی به عنوان چهارمی رسید

1:10 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۷۶۷
وزنه‌بردار 97- کیلوگرم ایران در مسابقات پارالمپیک ریو در کسب مدال ناکام ماند و به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

 به گزارش گروه ورزشی ،‌سامان رضی نماینده وزنه‌برداری ایران در وزن 97- کیلوگرم مسابقات پارالمپیک ریو، چهارم شد.

او در انتخاب اول وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سینه برد. رضی برای حرکت دوم وزنه 226 کیلوگرمی را انتخاب کرد اما نتوانست این وزنه را بالای سینه ببرد.

رضی در حرکت سوم هم نتوانست وزنه 229 کیلوگرمی را بالای سینه ببرد و در نهایت با همان 221 کیلوگرم به کار خودش پایان داد و در رده چهارم قرار گرفت.

البید محامد از مصر با 237 کیلوگرم به مدال طلای این وزن رسید. دونگ از چین با 233 کیلوگرم و کاستیلو از مکزیک با 229 کیلوگرم، مدال نقره و برنز را کسب کردند. 


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *