رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستاوردهای زندانیان در نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌ها

13:40 - 23 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۵۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: دستاوردهای زندانیان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تعاونی‌ها با شرکت ۵۰ تعاونی با هدف تبادل فنی و تجاری و آشنایی با آخرین محصولات تولیدی و توانایی تعاونی‌ها در بوستان گفتگو دایر شد.
 رحیم مطهر نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: دستاوردهای زندانیان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های تعاونی ها با شرکت ۵۰ تعاونی با هدف تبادل فنی و تجاری، آشنایی با آخرین محصولات تولیدی و توانایی تعاونی ها دایر شد.

وی افزود: تعاونی‌های شرکت کننده به عنوان توانمندترین تعاونی های کشور محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های صنعتی ، معدنی ، عمرانی ، مسکن ، نیرو ، کشاورزی ، دامداری ، خدماتی ، حمل و نقل ، گردشگری ، فرش و صنایع دستی در این نمایشگاه ارائه کردند.

 مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم ، بدون اتکا به بودجه های دولتی و کمک های مردمی برای ۵۰ هزار نفر زندانی ایجاد اشتغال کرده ایم.

 مطهر نژاد اضافه کرد: این فرصت‌های شغلی را توسط خود زندانیان فراهم کرده ایم ، زندانیان در ۷۴۰ نقطه در داخل ، پیرامون و خارج از زندان ها مشغول به کار و تولید هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *