تلویزیون تعاملی در دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود/ اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان

7:20 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۱۳۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی دانشگاه پیام نور از اجرای 5 برنامه در این دانشگاه برای سال تحصیلی 95-96 خبر داد.

صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور سال تحصیلی جدید را سال شرکت های دانش بنیان کارآفرین معرفی کرد چرا که امسال در این دانشگاه تمهیدات خوبی برای کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این تمهیدات باعث می شود که هم دانشجویان و هم دانشگاهها در شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری کنند وایده هایشان به مصرف برسد.

سخنگوی دانشگاه پیام نور بیان کرد: در حوزه آموزشی نیز محتوای الکترونیکی در راستای توسعه رشته های مربوط ایجاد شده است. در حال حاضر 15 هزار محتوای الکترونیکی جدید در دانشگاه پیام نور آماده شده است. همچنین در حال راه اندازی تلویزیون تعاملی (IPTV) در دانشگاه پیام نور هستیم. این تلویزیون با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

وی درخصوص احداث شبکه آزمایشگاهی سراسری شاپنا در دانشگاه پیام نور گفت: از طریق این شبکه دانشجویان در سراسر کشور می توانند از خدمات آزمایشگاهی ما استفاده کنند.

صدر در پایان از ارائه وام قرض الحسنه به دانشجویان پیام نور خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشجویان می توانند برای دریافت وام ثبت نام انجام دهند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *