بهره برداری از یادمان شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی البرز

23:50 - 21 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۷۷۲
یادمان شهید گمنام با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه جامعه ، سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز گفت: امنیت و آسایش امروز کشور، مدیون فداکاری و ایثارگری های این شهدا و جانبازان است که برای دفاع از خاک کشور خود جوانمردانه مبارزه کردند .

وی افزود: ادامه راه شهدا وظیفه همگان است و پلیس نیز بر حسب وظیفه، افتخار میزبانی یک فرشته گلگون کفن را در استان البرز دارد .

سردار کامرانی صالح ادامه داد: معرفی و ادامه مسیر راه حق به جامعه خصوصا نسل جوان ضروری است و باید این فرهنگ در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود تا سرلوحه کار خود قراردهند.

این مقام انتظامی افزود: برای گذشت از سختی ها و مشکلات باید راه شهدا را پیمود چون آن ها با مردانگی و مبارزه حق علیه باطل راه درست را به ما نشان داده اند .

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: این شهید گمنام در 20 مرداد سال 94 در ستاد فرماندهی استان البرز به خاک سپرده شده و حدود یک سال است که ساخت و نصب این یادمان با زیربنای 300 متر و ارتفاع 9 متر به بهره برداری رسیده است.

سردار کامرانی صالح افزود: این نماد بر اساس طرحی از معماری قدیم و جدید و با اسکلت فلزی و تلفیقی از سنگ و آجر و با نماد شهید غواص با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *