اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان مطالبات شهرداری تهران

22:40 - 20 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۴۶۲
به گفته معاون شهردار تهران شهروندان و مودیان تهرانی مدت محدودی فرصت بهره مندی از تسهیلات تشویقی پرداخت جرایم دیر كرد عوارض نوسازی و اسناد نکول شده را دارند.

به گزارش گروه جامعه ، قدرت گودرزی گفت: به استناد مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران، چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی در شهر تهران بدهی معوقه سالهای گذشته خود را به طور یکجا پرداخت نمایند نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر 70 درصد جرائم دیرکرد به آنان اقدام می شود.

گودرزی در خصوص زمان و نحوه اعطای این تسهیلات یاد آور شد مدت اجرای این مصوبه محدود است و شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی  www.tehran.ir و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir ، ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22 گانه و یا نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض و جرائم آن اقدام کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران یاد آور شد، این مصوبه شامل مودیانی است که تا پایان سال 1394 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند که با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50 تا 70 درصد تسهیلات جرائم دیر کرد عوارض نوسازی فراهم گردیده است ضمنا مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیانی است که تا تاریخ 30 آذر عوارض سالجاری را نیز پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات به اشخاص دارای اسناد نکول شده نزدشهرداری تهران گفت و ادامه داد مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأدیه بهره مند می شوند .

گودرزی در ادامه گفت: به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران، چنانچه بدهکاران و مودیان شهرداری تهران، اسناد نکول شده (چک ها و اسناد برگشتی) خود که سررسید آنها تا پایان سال 1394 است را، به طور نقدی و یک جا پرداخت کنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی بین 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأدیه به آنان اقدام می شود.

قدرت گودرزی در خصوص چگونگی و زمان اعطای این تسهیلات یاد آور شد کلیه مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) نزد شهرداری تهران هستند، تا پایان آذرماه فرصت بهرمندی از تسهیلات فوق را دارند و ذی نفعان می توانند با مراجعه به ادارات درآمد مناطق 22 گانه شهرداری تهران و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *