بازداشت مدیرعامل سابق یک بانک/ آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید/ فیلتر 2 خبرگزاری با دستور مقام قضایی

10:40 - 19 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۰۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستگاه قضا طی هفته‌ای که گذشت با اخبار داغ و تازه‌ای روبه‌رو بود، از مهم‌ترین رویدادهای قضایی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به ارسال گزارش هیئت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به دادسرای تهران، بازداشت مدیرعامل سابق بانک دی، ماموریت دادستان کل کشور جهت رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران و فیلتر شدن دو خبرگزاری با دستور مرجع قضایی و... اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دستگاه قضا طی هفته‌ای که گذشت با اخبار داغ و تازه‌ای روبه‌رو بود، از مهم‌ترین رویدادهای قضایی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به ماموریت دادستان کل کشور جهت رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ارسال گزارش هیئت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به دادسرای تهران، بازداشت مدیرعامل سابق بانک دی ، فیلتر شدن دو خبرگزاری با دستور مرجع قضایی، ارسال نامه ممنوعیت به‌کارگیری افراد دارای تابعیت مضاعف به سران قوا، عدم تغییر در سیاست قوه قضائیه در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و تاکید ریاست قوه قضائیه بر رسیدگی قاطع در پرونده شهرداری تهران اشاره کرد.

دادستان کل کشور مأمور رسیدگی به مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران شد

پیرو ارسال نامه رئیس شورای اسلامی شهر تهران به رئیس قوه قضاییه در خصوص مطالب منتشره علیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، آیت الله آملی لاریجانی با صدور ابلاغی دادستان کل کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع کرد.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


اطلاعیه سازمان بازرسی كل كشور در رابطه با واگذاری املاك در شهرداری تهران

روابط عمومی سازمان بازرسی كل كشور با عنایت به مباحث مطروحه در برخی جراید و سایت‌های خبری پیرامون بررسی عملكرد شهرداری تهران در تأمین مسكن كاركنان و مدیران شهرداری، توضیحاتی ارایه كرده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


ارسال گزارش هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به دادسرا

دادستان تهران در خصوص رسیدگی به گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید، از ارجاع گزارش مذکور در بخش مربوط به بانک دی به شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت خبر داد و افزود: بخش دیگر گزارش در دست بررسی و اقدام است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


بازداشت مدیرعامل سابق بانک دی

دادستان تهران اعلام کرد مدیر عامل سابق بانک دی به لحاظ اتهامات انتسابی بازداشت شده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


خبرگزاری‌های موج، برنا و چند سایت به دلیل شکایت در مرجع قضایی فیلتر شدند

یک منبع آگاه قضایی گفت: دو خبرگزاری موج و برنا با دستور قضایی فیلتر شدند.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


ارسال نامه ممنوعیت به‌کارگیری افراد دارای تابعیت مضاعف به سران قوا

قاضی سراج با اشاره به ارسال نامه به سران قوا درباره اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری افراد دارای تابعیت مضاعف گفت: انتظار داریم نسبت به اجرایی کردن این قانون نیز اهتمام جدی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به عمل آورند و از این بابت با مشکلی روبرو نشویم.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.


سیاست قوه قضائیه در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تغییر نکرده است

جعفری دولت آبادی با اشاره به لزوم جلوگیری از فعالیت مراکز و کانون‌های توزیع مواد مخدر، گفت: اجرای طرح‌های انتظامی در شهرها صرفاً باید توسط مامورین نیروی انتظامی اجرا شود.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *