پوستر آزمون قرآن و عترت و کتاب به سوی فهم قرآن رونمایی شد

9:30 - 17 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۸۴۰۱
پوستر پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت و کتاب به سوی فهم قرآن ویزه کارکنان دولت توسط معاون قرآنی وزیر ارشاد رونمایی شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، در نشست خبری پانزدهمین آزمون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از کتاب «به سوی فهم قرآن» و پوستر آزمون رونمایی شد. 
 
 سیدمهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی ستاد پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت پس از رونمایی از کتاب به سوی فهم قرآن با اشاره به اینکه در این کتاب مجموعه آثار قرآنی معاونت گردآوری شده است، اظهار داشت: کتاب به سوی فهم قرآن به کوشش دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت ارشاد و به همت مصطفی عباسی‌مقدم و محمدعلی خسروی تهیه و تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه کتاب به سوی فهم قرآن منبعی برای قرآن‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون قرآن و عترت ارشاد است، افزود: این کتاب در ٤ بخش اصلی «ضرورت فهم قرآن»، «ویژگی‌های قرآن»، «مراحل پنجگانه انس با قرآن» و «سیمای سوره صف» به نگارش درآمده است.

بنا بر این گزارش  نام‌نویسی در پانزدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد از ٢٠ شهریورماه از طریق سایت معاونت قران و عترت ارشاد آغاز می‌شود. این آزمون ٢٠ آبان‌ماه در ٣٤٠ مرکز آزمون برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *