تجلیل از زوج هایی که ربع قرن با هم زندگی کردند

8:46 - 16 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۷۹۷۳
جشن بزرگ «آب و آینه» به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) با تجلیل از زوج‌های «۲۵+» (با سابقه 25 سال زندگی مشترک) در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه جامعه ،در طرح آب و آینه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)،  جشنی برای خانواده‌هایی که ۲۵ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد برگزار خواهد شد.
 
این جشن در راستای شعار محوری سازمان فرهنگی هنری «تکریم زندگی» و گامی برای تکریم خانواده امروز سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 
این برنامه با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری و مدیران و مسئولان شهری و با اجرای برنامه‌های آموزشی و تفریحی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
 
این مراسم با اجرای آذر رفیعی از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در قالب جشن و کارگاه برگزار می‌شود.
 
همچنین در این مراسم علیرضا افتخاری خواننده سنتی کشورمان به همراه گروه کر موسیقی فرهنگسرای امید به اجرای زنده می پردازند.
 
در حاشیه مراسم دکتر کردی با سخنرانی در مورد ویژگی های ازدواج خوب و آسان به بیان ویژگیهای اخلاقی حضرت سلام الله علیها و الگو بودن ایشان برای نسل جوان خواهند پرداخت.

 
لازم به ذکر است در انتهای مراسم به ۵ زوج نمونه نشان زندگی موفق اهدا شده و تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
علاقه مندان برای حضور در این جشن به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *