رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سامانه موشکی اس 300 در تمامی مراکز هسته‌ای کشورمان مستقر شده است

10:46 - 12 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۳۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه موشکی اس 300 برای مقابله با تهاجم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراکز هسته‌ای کشورمان مستقر شده است.
سامانه موشکی اس 300 در تمامی مراکز هسته‌ای کشورمان مستقر شده استجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره استقرار سامانه موشکی اس 300 در سایت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: سامانه موشکی اس 300 برای بردبلند آسمان تعبیه شده است تا هواپیماها و جنگنده‌های دوربرد دشمن را در هنگام حمله مورد هدف قرار دهد از این رو در تمامی مراکز حیاتی کشورمان به منظور مقابله با تهاجم دشمنان به کار گرفته شده است.

وی افزود: سامانه موشکی اس 300 در بردبسیار بلندی قرار دارد به گونه‌ای که قابلیت مقابله با تمامی هواپیماهای تهاجمی کشورهای مختلف را دارد و حتی هواپیماهای مثل E52 و U2  آمریکا نیز از تیررس آن قابل خارج شدن نیستند و در صورت قرار گرفتن در رادار اس 300 مورد هدف قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه اس 300 در یک لحظه می‌تواند ده‌ها هواپیما را مورد هدف قرار دهد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز سامانه‌ای را شبیه به اس 300 طراحی و ساخته است اما هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است لذا با توافق دو جانبه‌ای که با روسیه انعقاد کرد سامانه موشکی اس 300 را از این کشور دریافت کردیم تا بتوانیم با حفاظت بیشتری از مناطق و مراکز حیاتی خود در کشورمان حفاظت کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه موشکی اس 300 در تمامی مراکز حیاتی کشورمان از جمله سایت نطنز، فردو و اراک برای مقابله با تهاجم احتمالی دشمنان جمهوری اسلامی ایران مستقر شده است.



ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
سلام احسنت بر شما نماینده محبوب و ولایتمدار
محمد
|
-
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
درود بر دلیرمردان این سرزمین خداوند حفظ شان کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *