جلسه کارگروه وضعی- امنیتی در خصوص کاهش تصادفات در دادگستری اردبیل برگزار شد

21:30 - 11 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۲۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه کارگروه وضعی- امنیتی در خصوص کاهش تصادفات و بررسی آخرین وضعیت نقاط حادثه خیز شناسایی شده، با حضور معاون اجتماعی، معاون دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهی پلیس راه ، پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، جلسه کارگروه وضعی- امنیتی در خصوص کاهش تصادفات و به منظور بررسی آخرین وضعیت نقاط حادثه خیز شناسایی شده و دوربین های کنترل ترافیک برگزار شد.

خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تصادفات معضل اصلی اجتماعی محسوب می‌شود و همه ساله تعدادی از تصادفات منجر به به فوت یا مصدومیت افراد می‌گردد که آثار و تبعات زیانبار بسیاری به کشور تحمیل می‌نماید که این معضل با همکاری و هماهنگی تمامی ادارات و نهادها قابل حل خواهد بود.

وی چهار عامل اصلی آموزش و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و آموزش‌های بنیادین در آموزش پرورش را در کنار نظارت‌های هوشمند، مهندسی راه و مهندسی خودرو را تأثیر گذار در تصادفات دانسته و افزود: امروز در کشورهای توسعه یافته با انجام کارهای تخصصی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته اند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *