ثبت نام 25 نفر در فراکسیون مستقل/کاظم جلالی ریاست هیات رئیسه را برعهده دارد

11:56 - 10 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۵۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون مستقل ولایی مجلس با بیان اینکه در اولین روز ثبت نام بالای 25 نفر بدون هیچ اطلاعی برای حضور در فراکسیون ثبت نام کردند گفت: اولویت اصلی ما در این فراکسیون حل مشکلات مردم و به خصوص مشکلات جوانان است.
منتشر نشود///آقای گلمحمدی////غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره تشکیل فراکسیون های مستقلین ولایی اظهار کرد: این فراکسیون با نظر جمعی از نمایندگان مجلس شورای  اسلامی تشکیل شده است و امیدواریم بتواند در راستای تحقق مطالبات مردم در مجلس دهم تاثیر گذار باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی اساسنامه فراکسیون از سوی هیات موسس تاسیس شده و انتخاب اسم نیز نهایی شده است و با ما عنوان فراکسیون مستقل ولایی در مجلس آینده فعالیت خواهیم کرد.

عضو فراکسیون مستقل ولایی مجلس تاکید کرد: اقدام بعدی پیرامون تشکیل فراکسیون ثبت نام از نمایندگان مجلس خواهان حضور در فراکسیون است که بعد از آن روند شکل گیری مجمع و هیات رئیسه در فراکسیون صورت خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه در اولین روز ثبت نام بالای 25 نفر بدون هیچ اطلاعی برای حضور در فراکسیون ثبت نام کردند گفت: اولویت اصلی ما در این فراکسیون حل مشکلات مردم و به خصوص مشکلات جوانان است.

وی با بیان اینکه در این فراکسیون چهره هایی چون کاظم جلالی، مهرداد بائوج لاهوتی، حضور دارند خاطرنشان کرد: تمایل اعضای فراکسیون براین است که کاظم جلالی که ریاست هیات رئیسه موقت را برعهده دارد ریاست نهایی این فراکسیون نیز در اختیار وی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *