نظارت بر عملکرد اعضای شورای شهر نباید به مجلس واگذار می شد

10:48 - 09 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۳۳۸
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر بود قبل از ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت املاک گران قیمت برخی از اعضای شورا و شهرداری نمایندگان پارلمان شهری خود بر عملکرد شورای شهر نظارت می کردند.
نظارت بر عملکرد اعضای شورای شهر نباید به مجلس واگذار می شد/ ورود دستگاه قضا به موضوع دریافت املاک گران قیمت

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد مسجد جامعی پس از برگزاری انتخابات ریاست شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب چمران به عنوان رئیس و مشخص شدن ترکیب هیئت رئیسه موضوعی بود که قابلیت پیش بینی داشت.

وی افزود: من به چمران و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تبریک می گویم و امیدوار هستم اعضا بتوانند در چهارمین سال از چهارمین دوره شورای شهر تهران عملکرد مطلوبی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه 5 ساله شهرداری اظهار کرد: شهرداری تهران یک برنامه 5 ساله دارد اما اکنون دیده می شود که از این برنامه فاصله گرفته شده و آنچه محقق می شود خارج از این برنامه است.

مسجد جامعی با اشاره به مطرح شدن بحث نظارت بر عملکرد اعضای شورا و همچنین طرح حواشی مختلف پیرامون دریافت املاک از شهرداری از سوی برخی از اعضای شورا تصریح کرد: شورای شهر نقش نظارتی داشته و بهتر بود ما خودمان قبل از اینکه مجلس بخواهد تحقیق و تفحصی داشته باشد برعملکرد اعضا و مسئولان شهرداری نظارت می کردیم.

وی با انتقاد از مغفول ماندن موضوع سلامت شهروندان در شورای چهارم شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه موضوع سلامت در شورای شهر تهران مغفول مانده و مصوبات مرتبط با حوزه سلامت تعدادشان بسیار اندک است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهرات تاکید کرد: سال اول دوره چهارم که من ریاست شورا را بر عهده داشتم کمیسیون سلامت را در شورای شهر تهران راه اندازی کرده اما متاسفانه در ادامه مصوبات قابل توجهی در این حوزه به تصویب نرسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *