آمار مدیران نجومی متفاوت است/علی رغم ادعای برخی از آقایان،قوانین موجود در زمینه پرداخت حقوق‌ها نادیده گرفته شد

8:06 - 09 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۹۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
محمدرضا امیرحسنخانی گفت: در موضوع حقوق های نامتعارف برخی از مدیران، علی رغم ادعای برخی از آقایان در بعضی از موارد همان قانون هایی که وجود داشت هم نادیده گرفته شد و در جهت خلاف آن عمل شد.
آمار مدیرانی که حقوق های نجومی و نامتعارف گرفته اند متفاوت است/علی رغم ادعای برخی از آقایان،همان قوانین موجود در زمینه پرداخت حقوق‌ها هم نادیده گرفته شد
محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس و طبس و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: در پروسه  "قانون شفاف سازی حقوق مدیران و مقامات ارشد"، روز گذشته در کمیته مربوط در کمیسیون اصل 90، تقریبا تمام مواد این قانون مصوب شد و روز سه شنبه (9 شهریور) نیز این قانون با حضور همه اعضا در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت قطعیت، تقدیم هیات رئیسه شود و به صحن مجلس راه پیدا کند.

وی افزود: این قانون اگر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، دیگر در زمینه مقابله با حقوق های نامتعارف مدیران و مقامات ارشد، دارای قانون خواهیم بود و قوه قضائیه می تواند با تخلفات صورت گرفته با اتکا به قوانین موجود برخورد داشته باشد.

امیرحسنخانی در ادامه تصریح کرد: در موضوع حقوق های نامتعارف برخی از مدیران، علی رغم ادعای برخی از آقایان در بعضی از موارد همان قانون هایی که وجود داشت هم نادیده گرفته شد و در جهت خلاف آن عمل شد که قوه قضائیه هم طبق وظیفه ای که دارد در این زمینه می تواند به این اعمال خلاف قانون رسیدگی کند.

این عضو کمیسیون اصل 90 در پایان با بیان اینکه آمار مدیرانی که حقوق های نجومی و نامتعارف گرفته اند متفاوت است خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 به جای آنکه عمده وقت خود را به بررسی مدیرانی بپردازد که حقوق های نجومی می گرفتند، بیشتر تمرکز خود را بر تصویب یک قانون کلی برای مقابله با این پدیده غیرمتعارف صرف کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *