صحبت‌های خصوصی کی‌روش و نکونام/ هدیه ویژه یک تماشاگر برای کی‌روش

18:36 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۸۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمرین امروز تیم ملی در شرایطی برگزار شد که با وجود ممنوعیت ورود تماشاگر یکی از حاضران تابلویی از چهره‌ی کی‌روش را با خود آورده بود تا به سرمربی تیم ملی هدیه بدهد.
به گزارش گروه ورزشی ، دومین روز از تمرین تیم ملی در تهران امروز(یکشنبه)‌ از ساعت 17:30 در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

* بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن به مرور برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی و همچنین کار با توپ پرداختند. انجام کارهای استقامتی و همچنین بازی دورن تیمی با استفاده از دروازه‌های کوچک از دیگر بخش‌های تمرین امروز بود که خبرنگاران اجازه دیدن آن را داشتند.

*کی‌روش امروز هم در گوشه‌ای از زمین دقایقی با نکونام به صورت خصوصی صحبت کرد.

*روز گذشته از سوی برخی از کارمندان پژوهشگاه نفت شایعه‌ای مطرح شده بود مبنی بر اینکه تیم ملی صبح نیز تمرین داشته اما این موضوع صحت نداشت و تمرین عصر دیروز اولین تمرین تیم ملی بود.

* افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی که پس از عمل جراحی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته، به‌دلیل حساسیت جراحی از ناحیه کمر نشسته نظاره‌گر تمرینات بود. او در قسمتی از زمین که سایه بود، نشست تا تمرین بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

* در حالی که حضور تماشاگران در تمرین تیم ملی ممنوع اعلام شده اما امروز حدود 20 نفر در تمرین حضور داشتند. نکته جالب این بود که یکی از این افراد تابلویی با تصویر کی‌روش را با خود آورده بود و قصد داشت آن را به کی‌روش هدیه بدهد.

* پس از گذشت 20 دقیقه از تمرین، خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند و ادامه کار بازیکنان تیم ملی پشت درهای بسته پیگیری شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *