ابراهیمی: حمایت هواداران در ورزشگاه باعث ترس حریفان می‌شود/فیلم بازی‌های قطر را دیدیم

17:46 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۸۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم ملی ایران گفت: همه تماشاگران، چه قرمز و چه آبی همیشه از تیم ملی حمایت کرده‌اند و حمایت آنها در ورزشگاه آزادی باعث ترس حریفان می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی ، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز(یکشبنه) تیم ملی گفت: در ایتالیا اردوی خوبی برگزار کردیم و شرایط و امکانات فراهم بود. در حال حاضر برای دیدار با قطر آماده می‌شویم و دو روز است که تمرینات‌مان را در تهران دنبال می‌کنیم. لژیونرهای هم کم کم به تیم اضافه می‌شوند تا تیم ملی تکمیل شود. وقتی این اتفاق بیفتد شرایط بهتری برای بازی با قطر پیدا می‌کنیم.

هافبک تیم ملی ایران درباره شناختش از قطر عنوان کرد: فیلم بازی‌های قطر را دیدیم. هنوز کامل نشده‌ایم و مطمئنا وقتی بازیکنان دیگر به ما اضافه شوند تیم ما کامل می‌شود و آن موقع آنالیز بیشتری خواهیم داشت تا شناخت بیشتری از تیم ملی قطر پیدا کنیم.

ابراهیمی در مورد حضور تماشاگران در بازی برابر قطر که پنجشنبه برگزار می‌شود اظهار داشت: تمام تماشاگران، چه قرمز و چه آبی همیشه از تیم ملی حمایت کرده‌اند و فکر می‌کنم که این بار باید بیشتر حمایت کنند. مرحله آخر مقدماتی جام جهانی است و جضور آنها اهمیت زیادی دارد. حضور آنها هم به ما روحیه می‌دهد و هم باعث ترس حریفان می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *