نظارت گشت ویژه بر عملکرد سرویس های مدارس/ تعیین نقشه برای کاهش تخلفات سرویس ها

5:10 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۷۶۵
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مقرر شده گشت نظارت مختص سرویس های مدارس دایر شده و عملکرد رانندگان سرویس ها مورد بررسی قرار گیرد.
میثم مظفر در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تاکسی هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کنند مورد نظارت گشت های ویژه سازمان تاکسیرانی قرار می گیرند.

وی افزود: علاوه بر نظارت های صورت گرفته بر عملکرد تاکسی ها، گشت های دیگری نیز به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس های مدارس دایر شده تا عملکرد این رانندگان به صورت دقیق رصد شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مشخص کردن مسیر رفت و برگشت برای رانندگان تاکسی ها اظهارکرد: یک نقشه مشخص در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد و رانندگان موظف هستند تنها از آن مسیر مشخص جهت انتقال دانش آموزان استفاده کنند.

مظفر ادامه داد: تعیین مسیر برای رانندگان تاکسی سبب می شود گشت های نظارتی قادر به شناسایی و رصد دقیق تر عملکرد رانندگان شوند و در کنار آن پلیس نیز بتواند تخلف ها را بهتر شناسایی کند.

وی داشتن معاینه فنی معتبر را یکی دیگر از الزامات در نظر گرفته شده برای خودروهای سرویس مدارس دانست و تصریح کرد: رانندگان سرویس های مدارس موظف شده اند معاینه فنی معتبر از مراکز شهر تهران را اخذ کنند و در غیر صورت با آنها برخورد لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *