آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن در تهران برگزار می‌شود

11:30 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۴۹۸
آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و با همکاری سازمان سنجش از روز دوشنبه 8 شهریور‌ماه در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم روزهای 8 تا 12 شهریور‌‌ماه با حضور 420 نفر از حافظان کل قرآن کریم در تهران برگزار می‌شود.
 
وی گفت: براساس جدول پیش‌بینی شده، این آزمون در روزهای 8 و 9 شهریورماه ویژه برادران و 10 تا 12 شهریور ویژه خواهران در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران از ساعت 8 تا 18 برگزار می‌شود.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در این آزمون حدود 250 نفر از خواهران و 170 نفر از برادران حضور یافته و توسط 14 نفر از اساتید و داوران خواهر و برادر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
 
به گفته حسینی از این تعداد شرکت‌کننده 353 نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و 67 نفر نیز دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند.
 
آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی به حفاظ کل قرآن کریم از 8 تا 12 شهریور‌ماه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
 
گفتنی است این آزمون هر ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور و براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان سنجش توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود که پذیرفته شدگان در این آزمون موفق به دریافت مدرک کارشناسی و بالاتر علوم قرآنی خواهند شد.
 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *