تروریست‌ها بدانند عزم ما برای آبادانی "افغانستان" استوار است

19:14 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۴۹۱
"محمد اشرف غنی" در بازدید از دانشگاه آمریکایی افغانستان و دبیرستان نابینایان کابل گفت: تروریست‌ها و حامیانشان بدانند که عزم و اراده ما برای آبادانی افغانستان و سرکوبی دشمنان استوار است.
تروریست‌ها بدانند عزم ما برای آبادانی به گزارش سرویس بین الملل محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان روز گذشته از دانشگاه آمریکایی افغانستان و دبیرستان نابینایان کابل بازدید و تعهد داد که دولت افغانستان برای فعال‌سازی این دو نهاد آموزشی تمام تلاش‌ها را انجام خواهد داد.
 
اشرف غنی در جریان بررسی خسارات ناشی از حمله تروریستی چهارشنبه در دانشگاه آمریکایی افغانستان گفت:  ملت و دولت افغانستان از حمله به یک نهاد آموزشی، کشته و زخمی‌شدن آینده‌سازان افغانستان متأثر شده، ولی تروریستان و حامیانشان بدانند که عزم و اراده ما برای آبادانی افغانستان و سرکوبی دشمنان استوار است.
 
وی افزود: به نهادهای امنیتی و شخص مشاور امنیت ملی افغانستان دستور داده شده است تا بررسی تکمیلی را در رابطه با این جریان انجام دهند و تدابیر امنیتی بیشتری را اتخاذ کنند.
 
رئیس جمهور افغانستان بر تشدید تدابیر امنیتی این دانشگاه تأکیدکرد تا دانشجویان بتوانند با آرامش خاطر به تحصیل خویش ادامه دهند.
 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت، محمداشرف غنی همچنین از دبیرستان نابینایان بازدید کرد و پیگیر وضعیت آموزشی این نهاد قرار گرفت.
 
مسئولین دبیرستان نابینایان از تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تشکر و خواستار توجه ریاست جمهوری افغانستان برای بازگشایی مجدد این دبیرستان شدند.
 
هفته گذشته چند مهاجم انتحاری به دانشگاه آمریکایی کابل حمله کردند که با وجود مقابله مأموران امنیتی افغانستان 13 نفر کشته و 44 نفر نیز زخمی شدند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *