منافقان همانند داعش هستند/ امام راحل دوقطبی جهان را برهم زدند

20:50 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۴۷۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از ابتدای انقلاب کسانی بودند که جمهوریت یا اسلامیت نظام را قبول نداشتند و در تمامی انتخابات همین معاندان بودند که دبه می‌کردند.
منافقان همانند داعش هستند/ امام راحل دوقطبی جهان را برهم زدند
به گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در مصلای نماز جمعه اندیشه اظهار کرد: هر چه از شروع نهضت اسلامی در 15 خرداد و اوایل پیروزی انقلاب فاصله می‌گیریم، نیاز بیشتری احساس می‌شود که نسل‌های جدید در جریان حوادث انقلاب قرار بگیرند و تحلیل درست و دقیقی از مسائل انقلاب برایشان تبیین شود.

وی تصریح کرد: این روزها رژیم ملعون و جنگ‌طلب آل سعود با هم‌دستی منافقان آدمکش و وطن‌فروش درصدد برآمده‌اند تا چهره تابناک امام راحل را خدشه‌دار کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، پیش از انقلاب و بعد از جنگ جهانی دوم، جهان به دو جبهه جهان‌خوار بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، بلوک شرق مارکسیسم و سوسیالیسم معتقد بود که خدا و معنویتی وجود ندارد و میلیون‌ها نفر را به جرم اینکه می‌گفتند خدا وجود دارد به سیاه‌چال انداختند یا سر بریدند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بلوک غرب نیز بلوک امپریالیسم بود که در ابتدا انگلیس و بعدها آمریکا شد، آنها می‌گفتند تنها لیبرال دموکراسی حقیقت دارد و انسان آزاد است برای خود خدا بیافریند و آزاد است هر دینی را که بخواهد بپرستد یا بی‌دین باشد.

وی ادامه داد: به گفته آنها این امر می‌تواند تا جایی پیش برود که خدای آنها با دنیای ما کاری نداشته باشد.

باهنر اظهار کرد: دنیا به مدت 50 سال بین این دو جبهه استکباری تقسیم شده بود و هر جا جنگی در عالم رخ می‌داد زیر سر یکی از این دو جبهه بود تا یک پیرمرد فرزانه با یک عبا و قبا آمد و جهان آنها را فروریخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امام راحل در این جهان وانفسا نظامی را برپا کردند که مخالف این دو جبهه باطل بود و این داستان مسیر تاریخ را تغییر داد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ع) معتقد بودند که عالم محضر خداست و با تمام وجودشان به این امر باور داشتند، وقتی که بعد از 15 سال تبعید به عنوان یک رهبر پیروز وارد ایران شدند همیشه خود را در محضر خدا می‌دیدند و آن‌گونه نیز عمل می‌کردند.

باهنر خاطرنشان کرد: از ایشان پرسیدند که آیا از کسی یا چیزی ترسیده‌ا‌ید، امام راحل در جواب فرمودند که جز خداوند از کسی یا چیزی نترسیدم، ایشان از ابتدای پیروزی انقلاب مصر بودند که نظام جمهوری اسلامی به رأی مردم گذاشته شود.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که بیش از 98 درصد مردم به استقرار جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند ایشان باز هم مصر بودند که این واقعه در تاریخ ثبت شود، امام راحل همواره معتقد بودند که میزان رأی مردم است.

وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب کسانی بودند که جمهوریت یا اسلامیت نظام را قبول نداشتند، اینها شامل واماندگان نظام شاهنشاهی و سلطنت‌طلبان تا کمونیست‌های دوآتشه بودند، در تمامی انتخابات همین معاندان بودند که دبه می‌کردند و در نهایت برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کردند.

باهنر بیان کرد: منافقان نیز  از جمله این ملعونان بودند، شاهد بودیم که چگونه با دشمنان ملت ایران مانند صدام ملعون همکاری کردند و هزاران انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز بعد از گذشت 30 سال این ملعون‌ها با همدستی رژیم مسلمان‌کش آل سعود شروع به فتنه و مخدوش کردن چهره امام راحل و انقلاب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: منافقان دقیقاً مانند داعش هستند اما امروز آمریکا، انگلیس و فرانسه می‌خواهند این جنایت‌کاران را از لیست تروریست‌ها خارج کنند، آیا کسانی که حدود 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند و رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضاییه و بسیاری از مسؤولان جمهوری اسلامی را ترور کردند تروریست نیستند؟

باهنر گفت: امروز این کشورهای بیچاره‌ می‌خواهند کینه‌هایشان از امام راحل را بروز دهند، بنابراین متوسل به منافقان کوردل شده‌اند که به خاطر یک لقمه نان بیشتر تمام حیثیت و شرف نداشته خود را به بیگانگان فروختند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتفاق‌هایی که ابتدای انقلاب افتاد هر کدام ظرفیت از بین بردن یک انقلاب را داشت مانند انفجار حزب جمهوری اسلامی، ترور شهیدان رجایی و باهنر و ... اما چه اتفاقی افتاد که امروز ایران اسلامی ام‌القرای انقلابیون جهان و مسلمانان شده است؟

وی بیان کرد: امروز تمام این فتنه‌ها مانند طالبان، داعش و ... برای این به وجود آمدند که مقاومت اسلامی را به ویژه انقلاب اسلامی ایران تضعیف کرده و در نهایت اگر بتوانند از بین ببرند اما همین نیز به حول قوه الهی موجب سقوط خود آنها خواهد شد.

باهنر تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب ریزش‌های بسیاری داشتیم، از شهادت مسؤولان عالی رتبه، سرداران بزرگ هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام یا در نقطه مقابل آن، واماندگان، خسته‌شدگان، دنیاطلب‌ها که با انقلاب بودند اما بریدند و جا ماندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: با وجود این روش‌های انقلاب اسلامی ایران چندین برابر ریزش‌های آن است و ایران امروز در جایگاهی قرار دارد که به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی محسوب می‌شود، امروز بزرگ‌ترین معضل جهان اسلام رژیم آل سعود است که برای فروپاشاندن وحدت مسلمانان جنگ نیابتی از طرف جهان‌خواران راه انداخته است.

وی در پایان متذکر شد: امروز مشکلات اقتصادی بسیاری داریم، در هفته دولت درست نیست که دولت‌ها را با هم مقایسه کنیم، همه دولت‌ها و مردم در هر آنچه خوب و بد در مملکت اتفاق افتاده است دخیل بوده و هستند، همه دولت‌ها هم خوبی‌ها بسیار داشتند و هم مشکلات، در طول سال‌های انقلاب اتفاقات خوبی افتاده است اما باز هم فاصله بسیار است و کارهای نکرده بیشتر از کارهای انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *