آغاز به کار شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادگستری آق قلا

10:24 - 31 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۲۱۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان از آغاز به کار شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادگستری آق قلا خبرداد و گفت: با تشکیل این شعبه رسیدگی به پرونده‌ها و ارجاع آنها به دادسرا و دادگستری این شهرستان تسهیل خواهد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان،رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان از آغاز به کار شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در دادگستری آق قلا خبرداد و گفت: با تشکیل این شعبه رسیدگی به پرونده‌ها  و ارجاع آنها به دادسرا و دادگستری این شهرستان  تسهیل خواهد شد .

 احمد جعفری در مراسم آغاز به کار این شعبه گفت: اعضای این شعبه از افراد خوش نام منطقه هستند و امیدواریم با توجه به آشنایی که با این شهرستان دارند ، پرونده های بیشتری در این شهرستان با سازش طرفین مختومه شود.

وی با اشاره به تجربه موفق سال‌های گذشته فعالیت شعب ویژه صلح و سازش در استان بیان کرد : امروز بیش از 50 درصد پرونده های ورودی به این شعب منجر به سازش می شود.

جعفری با بیان این که دین مبین اسلام تاکید ویژه بر ایجاد صلح بین مردم دارد افزود: هم اکنون در گلستان 46 شعبه ی ویژه صلح و سازش در استان فعال است .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *