آنسامبل نوای صلح به کمپین نجات تیمره پیوست

15:49 - 30 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۹۵۳
آنسامبل نوای صلح که قرار است سوم شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران کنسرت برگزار کند به کمپین حمایت از تیمره ای پیوست که توسط یک برند لباس ایرانی طراحی و اجراء شده است.
به گزارش گروه فرهنگی ، آنسامبل نوای صلح به رهبری مهدی وجدانی در حمایت از سنگ‌نگاره‌های تیمره به کمپین حمایت از آن پیوست. سنگ‌نگاره‌های تیمره نخستین آثار به جای مانده از اعماق تاریخ بشر بوده که سرزمین‌های کمی در جهان این آثار شگفت‌انگیز را در خود نگاهداشته‌اند.

ایران یکی از غنی‌ترین ساختارهای هنر سنگ‌نگاری یا Rockart را به جهانیان نمایش داده است.
 
سرزمین تیمره در قلب فلات ایران در نزدیکی شهر خمین جای گرفته و محوطه‌های سی و یک گانه‌ی تیمره بیش از 21 هزار سنگ‌نگاره باستانی که قدمت برخی از آنها به بیش از چهل هزار سال می‌رسد را همانند گوهری ارزشمند در خود جای داده است.

آنسامبل نوای صلح با حمایت از کمپین نجات تیمره نخستین فعالیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی خود را به جامعه فرهنگی و هنری عرضه می‌کند.

علاقمندان برای پیوستن به این کمپین و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://saveteymare.com مراجعه نمایند.

این گروه موسیقی پیش از این نیز باتوجه به نشان دادن نقش پوشاک ایرانی در کنسرت‌ها حمایت خود را از پوشاک و تولیدات ملی اعلام کرده و تمامی نوازندگان آن در روز اجراء لباس‌هایی با طراحی و دوخت ایرانی به تن خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *