رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب ماکو

20:30 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۵۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب ماکو و نیز ساختمان انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با حضور ریاست كل دادگستری استان آذربایجان غربی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب ماکو و نیز ساختمان انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با حضور ریاست كل دادگستری استان آذربایجان غربی و معاونین قضایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

توكل حیدری رئیس كل دادگستری استان آذربایجان غربی، در این مراسم اظهار داشت: تمامی ائمه معصومین برای احقاق حق مردم و یا از بین بردن ظلم و برای عدالت آمده اند. اجرای عدالت تنها با قاضی امکان پذیر نیست باید همه مردم کمک کنند.

وی افزود : احقاق حق عزم ملی می‌خواهد و مدیریت جهادی مسئولین را می‌طلبد و اگر رعایت نشود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و ما باید مردم را متقاعد به پذیرش فرهنگ دینی ، دوستی و برادری بکنیم.

رئیس كل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین مربوطه و دست اندرکاران گفت: دادگستری ماکو از این پس در این ساختمان جدید برای عموم مردم این شهرستان ارائه خدمات خواهد نمود و ما هم نظارت کافی در تمامی دادگستری‌های استان را داریم تا اجرای عدالت و احقاق حق مردم بدون کم و زیاد با تلاش همکاران انجام شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *