امنیت پایدار اصفهان حاصل تعامل بین مسئولان دستگاه‌ها است

2:30 - 30 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۴۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خسروی وفا گفت: مسئولان استان اصفهان با اشراف بر این اهمیت و با همدلی و تعامل و حرکت بر مدار قانون امنیت و آرامش پایدار را مستقر نموده و نه تنها هیچگونه گره ای در مدیریت آن وجود نداشته است در طول سالیان گذشته به اثبات رسانیده اند که می‌توانند گره گشا نیز در سطح کشور باشند و این از افتخارات این استان محسوب می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اصفهان گفت: عزت و اقتدار حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری‌های این بزرگ مردان که بحق و به معنای واقعی کلمه از آنها می‌توان به شیران روز و زاهدان شب یاد کرد می‌باشد و امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و زعامت مقام معظم رهبری(مد ظله) بتوانیم به درستی ادامه دهنده راه شهدای عزیز و آرمان‌های امام راحل(ره) باشیم.

وی استان اصفهان را به لحاظ موقعیت آن در کشور بسیار حساس دانست و تصریح کرد: بحمداله مسئولان این استان با اشراف بر این اهمیت و با همدلی و تعامل و حرکت بر مدار قانون امنیت و آرامش پایدار را مستقر نموده و نه تنها هیچگونه گره ای در مدیریت آن وجود نداشته است در طول سالیان گذشته به اثبات رسانیده اند که می‌توانند گره گشا نیز در سطح کشور باشند و این از افتخارات این استان محسوب می‌شود.

شایان ذکر است امیر سرتیپ دوم جهادی ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز تقوا که در سایه قرب الهی حاصل می‌شود را زمینه ساز قانونمداری دانست و بیان داشت: در نیروهای مسلح استان اصفهان با حرکت در مدار قانون توانسته ایم امنیت را به مردم هدیه دهیم.

وی از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مدیران قضایی به عنوان هدفی مهم یاد کرد و گفت: دغدغه مسئولان قضایی استان اصفهان حفظ کرامت انسان در سایه اجرای قوانین بوده و همواره بر پیشگیری مقدم بر هرگونه برخورد قضایی تأکید داشته اند و بر همین اساس اقتدار و امنیت و توسعه قانونمداری در استان پررنگ جلوه گر است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *