کشف 3 میلیارد ریال لوازم الکتریکی قاچاق در تهران

20:31 - 28 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۳۳۸
فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح از کشف لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محور اتوبان تهران ـ ساویگان امداد خبر داد.
کشف لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریالبه گزارش گروه جامعه به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ شاهین ناصح از کشف لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محور اتوبان تهران ـ ساوه خبر داد.

وی بیان کرد: با تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مامورأن یگان امداد استان هنگام گشت‌زنی در محور اتوبان تهران ـ ساوه به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی 25 جعبه الکترود، 10 کارتن برد الکتریکی، 10 کارتن کلید الکتریکی و 15 عدد المنت چهار هزار ولتی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و راننده متخلف را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو کامیون توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ناصح در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، متذکر شد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و اخلال‌گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پبام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *