سودای کار در تهران با کشف جسد پسر نوجوان پایان یافت

16:21 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۵۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرد میانسالی که با وعده کار پسر نوجوانی را به خانه اش برده بود،پس از مرگ مشکوک پسر نوجوان بازداشت شد.
سودای کار در تهران با کشف جسد پسر نوجوان پایان یافت
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،اواسط تیر ماه ماموران پلیس در جریان گم شدن پسر نوجوانی در تهران قرار گرفتند. با ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی تحقیقات از خانواده او آغاز شد.

خانواده پسر نوجوان زمانیکه در برابر بازپرس سهرابی قرار گرفتند در شکایتی در مورد گم شدن پسرشان یاشار اعلام کردندما اهل شهرستان های غرب کشور هستیم.  پسرمان اوایل هفته  گذشته برای پیدا کردن کار به تهران آمد. اوایل دائم با خانه تماس می گرفت و حتی به ما گفته بود مرد مهربانی پیدا شده است که قرار شده  او را در ارگان نظامی استخدام کند،اما از حدود سه روز قبل دیگر نه به تماس های ما پاسخ می دهد  و نه با تلفن دیگری با ما تماس می گیرد در حالیکه گوشی اش نیز از  سه روز قبل خاموش شده است.

 پس از ثبت این ادعا در دادسرای امور جنایی، پرونده در اختیار ماموران اداره یازدهم قرار گرفت تا برای پیدا کردن ردی از یاشار تحقیقاتشان را آغاز کنند. با اینحال هیچ ردی از پسر نوجوان پیدا نشد تا اینکه با بررسی اخرین تماس های گرفته شده، مرد مهربانی که به او قول کار داده بود پیدا شد و به دستور بازپرس پرونده در دادسرا احضار شد. 

 مرد میانسال زمانیکه در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد کسی با این نشانی ها را نمی شناسد و حتی کسی شبیه به او را هم ندیده است.

با اینحال تمامی مدارک موجود در پرونده علیه او بود و دستور دستگیری مرد میانسال به نام شهرام صادر شد.با انتقال متهم به اداره آگاهی او همچنان ارتباط با پسر مفقود شده را تکذیب می کرد اما ماموران در بررسی سوابق شهرام متوجه شدند او تابه حال چند بار به اتهام قاچاق مواد مخدر،مظنون به آزار و اذیت نوجوانان دستگیر شده است.

چند روزی از دستگیری مرد میانسال نگذشته بود که همسر او نیز به دادسرا احضار و اعلام کرد پسر نوجوان را چند باری به همراه شوهرش دیده است. پس از ثبت این ادعا بود که بازجویی های فنی و تخصصی اداره آگاهی انجام و شهرام به ارتباط با یاشار اعتراف کرد و گفت:من فقط او را می شناسم و چند باری او را دیده ام.

در ادامه با بررسی سوابق جسدهای پیدا شده در تهران، ماموران متوجه شدند جسد پسر نوجوانی چند روز بعد از شکایت گم شدن یاشار در شرق تهران پیدا شده است. پس از بررسی ها هویت جسد نیز مورد تایید قرار گرفت و خانواده پسر نوجوان از شهرستان به تهران آمده و جسد یاشار را شناسایی کردند.

با دستور بازپرس سهرابی پروندهمرگ مشکوک یاشار  به شعبه سوم دادسرای امور جنایی ارسال شد. این مرد زمانیکه صبح امروز در برابر بازپرس منافی آذر قرار گرفت اعلام کرد پسر جوان در خانه من مهمان بود و دو روزی نیز در زیر زمین خانه ام اقامت داشت تا اینکه صبح یک روز دیدم او مرده است.  برای اینکه ترسیده بودم جسدش را  در حاشیه جاده جاجرود انداختم.

این متهم برای تکمیل شدن تحقیقات در خصوص علت مرگ پسر نوجوان،در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *