روز دوشنبه در جاده های کشور چه گذشت

12:00 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۳۷۳
با سپری شدن سومین روز هفته، سه تصادف مهم در جاده های كشور را پشت سر گذاشتیم.علت این تصادف ها رعایت نكردن حق تقدم، تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نداشتن به جلو بوده است.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ نادر رحمانی، رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا  درباره حادثه اول كه ٦:٤٥ صبح دیروز در استان كردستان اتفاق افتاده، گفت:" یك دستگاه مینی بوس بنز با وانت نیسان در محور فرعی حسین آباد با هم برخورد كردند كه در اثر آن یك نفر كشته و ٣ نفر مجروح شدند. طبق گزارش پلیس راه سنندج- همدان، مقصر این تصادف راننده مینی بوس بنز به دلیل رعایت نكردن حق تقدم بوده است."
 
تصادف دوم ١٦:٤٩ دیروز در استان آذربایجان شرقی رخ داده كه منجر به كشته شدن یك نفر و مجروح شدن ٥ نفر شده است. سرهنگ رحمانی با اشاره به جزییات این تصادف گفت:"یك دستگاه مینی بوس اویكو در محور فرعی انجرد واژگون شد كه طبق گزارش پلیس راه :اهر-تبریز علت آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است."
 
سومین تصادف، ساعت ٢٣:٤٥ دیروز در استان بوشهر اتفاق افتاده كه پلیس راه كنگان آن را گزارش داده است. سرهنگ رحمانی با اشاره به اینكه این تصادف بین ٤ وسیله نقلیه رخ داده گفت:" پژو ٤٠٥، پراید، وانت پیكان و سواری كیا در محور عسلویه- كنگان با هم تصادف كرده اند كه مقصر آن راننده پژو ٤٠٥ به دلیل توجه نداشتن به جلو بوده است." خوشبختانه این تصادف تلفاتی به دنبال نداشته است.
 
در دوحادثه اول اگر رانندگان مینی بوس با كمی احتیاط و مسوولیت پذیری، سرعت مطمئنه و حق تقدم را رعایت می كردند، امروز دو خانواده عزادار نبودند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *