دستگیری جاعل امضاء مقامات قضایی و دولتی/ متهم به زندان معرفی شد

10:03 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۲۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدپور از دستگیری جاعل اوراق قضایی در ملکان خبر داد و گفت: متهم (م. الف) در 32 مورد پرونده شکایت واهی طرح کرده و در بعضی از این پرونده ها نیز به جعل اوراق و امضاء مقامات قضایی و دولتی اقدام کرده است.
«پيمان محمدپور» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان در گفت‏‏‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از دستگیری جاعل اوراق قضایی در ملکان خبر داد و گفت: شخصی به هویت (م. الف) با مراجعه به دادسرای ملکان بر علیه چند نفر شکایتی مبنی بر زورگیری و اخذ سفته مطرح می‎کند که جهت تحقیقات به کلانتری 11 ملکان ارجاع می شود و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعاده می‏‎شود که به شعبه اول دادیاری ارجاع و دادیار در حین رسیدگی متوجه می شود که اوراق بازجویی مربوط به نیروی انتظامی (کلانتری 11 ملکان) توسط شاکی جعل و ضمیمه پرونده شده اند.

وی ادامه داد: با استعلام سوابق شاکی مشخص شد که نامبرده در 14حوزه قضایی شهرستانهای استان در همان موضوع، 32 مورد پرونده شکایت واهی نموده و در بعضی از این پرونده ها نیز جعل اوراق و امضاء مقامات قضائی و دولتی کرده است.

محمدپور در پایان تصریح کرد: متهم پس از جلب توسط دادیاری شعبه اول، در خصوص جرم جعل و استفاده از سند مجعول تفهیم اتهام گردید و با صدور قرار وثیقه به زندان شهرستان مراغه معرفی شد؛ پرونده در حال رسیدگی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *