رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت تدبیر و امید به دولت محرمانه تغییر نام دهد

6:20 - 26 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۱۱۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قراردادهای نفتی علیه منافع نظام باشد باید بالاتر از استیضاح برای وزیر نفت انجام شود.
دولت تدبیر و امید به دولت محرمانه تغییر نام دهد به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از صبح توس، نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قراردادهای نفتی به صورت محرمانه، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید باید به نام دولت محرمانه تغییر نام دهد.

وی با اشاره به اصل ۷۷ قانون اساسی مبنی بر اینکه کلیه قراردادها باید در مجلس شوراس اسلامی تصویب شود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دولت همواره قراردها را به صورت محرمانه منعقد می کند که خرید هواپیما، قرارداد بانک مرکزی و FATF و قرارداد نفتی اخیر تنها نمونه هایی از مخفی کاری های دولت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید تمام قرارداد ها را به مجلس ارائه دهد تا در کمیسیون مربوطه و در صحن علنی مجلس مطرح شود تا موافقان و مخالفان پیشنهادهای مربوط را بیان کنند و به کیفیت قراردادها منجر شود.

وی افزود: دولت باید بداند حقه بازی و رانت به ضرر دولت و ملت است، از این رو حسن روحانی، رئیس جمهور باید به وزرا دستور دهد تا تابع قانون باشند.

قاضی‌پور با اشاره به استیضاح وزیر نیرو و آموزش و پرورش، ابراز کرد: اگر قراردادهای نفتی علیه منافع نظام باشد باید بالاتر از استیضاح برای وزیر نفت انجام شود.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *