زمینه‌آزادی 5محکوم‌ غیرعمد در گودزورخانه «نعمت‌الهی»فراهم‌شد

18:00 - 25 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا علیه‌السلام در زورخانه شاهپور نعمت‌الهی برگزار شد، آزادی 5 محکوم غیرعمد استان لرستان را به همراه داشت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، با همکاری ستاد دیه استان، کانون مداحان استان، اعضای هیئت ورزش‌های باستانی، اداره کل ورزش و جوانان و حضور سبز خدام آستان رضوی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی در محل زور خانه شهید شاهپور نعمت الهی خرم آباد برگزار و از این محل ورزشی زمینه آزادی 5 محبوس آبرومند فراهم شد.

توکل شاکرمی، مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان با اعلام این خبر گفت: مراسمی به شیوه اصلی این آیین‌های سنتی وایرانی را در گود زورخانه  برگزار کردیم که این مراسم معنوی در سایه منش پهلوانانه و به تاسی از سیره علوی با مدح امیرالمومنین علی علیه‌السلام شروع و با مدیحه سرایی برای حضرت ثامن به پایان رسید.

وی از وجود 367 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان خبر داد و افزود: از این تعداد 6 مددجوی زن هم‌اکنون در ندامتگاه‌های این استان حضور دارند که با مجموع بدهی نزدیک به 30 میلیارد تومان امیدواریم ضمن همیاری همیشگی مددکاران زندانها و مساعدت خیرین خداجوی استانی از بند حبس رهایی یابند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *