ساخت سریال پرستاران در بیمارستان نورافشار کلید خورد

22:40 - 24 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۵۴۶
معاون وزیر بهداشت با اشاره به ساخت سریال پرستاران در محل بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، گفت: برای ساخت این سریال در بیمارستان نورافشار که جزء اموال وقفی مرحوم نورافشار است، قدردان جمعیت هلال احمر و آن مرحوم هستیم.

به گزارش گروه جامعه ، محمد هادی ایازی در مراسم شروع تولید سریال پرستاران در محل بیمارستان نورافشار گفت: وزارت بهداشت در دوره حاضر به موضوعات فرهنگی اهتمام ویژه داشته است که به این منظور شورای فرهنگ سلامت تشکیل و مباحث مختلف فرهنگی در سینما، تلویزیون، انیمیشن، تئاتر و غیره دنبال می شود.

وی با اشاره به این که ساخت سریال پرستاران از جمله برنامه های فرهنگی وزارت بهداشت از شنبه ٢٣مردادماه کلید خورد، اظهار کرد: این سریال حاصل ١٤ماه کار مشترک بین وزارت بهداشت و فیلمسازان مجموعه است که پس از اتمام مراحل ضبط در زمستان سال آینده پخش خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: این سریال در ٥٢ قسمت به دنبال ارتقای منزلت جامعه پرستاری و ایجاد ارتباط بین کادر پزشکی، مردم و آشنایی آن‌ها با سختی‌های شغل کادر درمان است.

وی با تقدیر از همکاری جمعیت هلال احمر برای در اختیار قرار دادن فضای مناسب بیمارستان در تولید این سریال، گفت: در طول ساخت و پخش این سریال قدردان جمعیت هلال احمر خواهیم بود.

محمد نعیمی پور، رئیس بیمارستان نورافشار نیز گفت: طبق هماهنگی وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر و با دستور رئیس جمعیت برای همکاری بیمارستان با عوامل ساخت فیلم، پارکینگ پزشکان به مدت یک سال در اختیار عوامل تولید سریال پرستاران قرار دارد و بیمارستان در مورد مسائل مختلف پزشکی مشاوره های لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *