برجام و مذاکرات به تنهایی نمی تواند تهدید را از ما دور کند/"آمادگی دفاعی" و "الهام بخشی ایران در جبهه مقاومت" تهدید را از ما دور کرده است

7:48 - 25 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۴۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه تهدید را از ما دور کرده و همچنان دور می کند، آمادگی همه جانبه دفاعی کشور اعم از نیروهای مسلح، بسیجیان و آحاد مردم است.
ب
سردار علی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: چند جنگی که آمریکایی ها در سالیان اخیر در منطقه آتش آنها را بر افروختند مثل جنگ در افغانستان و عراق، جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله و یا چند حماسه مردم غزه، تماما و به طور کلی با شکست آمریکایی ها به پایان رسید. 

وی با بیان اینکه تمامی جنگ های اخیر در منطقه با هدایت و حمایت مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا انجام می شد اظهار کرد: آمریکایی ها به لحاظ نظامی نه تنها در حال حاضر  بلکه در چند سال گذشته نیز در شرایطی نبودند که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران قلمداد شوند.

سردار آسودی با اشاره به این نکته که آمادگی و توانمندی دفاعی ما همیشه در سطحی عالی بوده و آمریکایی ها نیز این موضوع را به خوبی می دانند گفت: در یک نگاه کلان باید گفت که آمریکا در سالیان اخیر هیچگاه برای ما تهدید جدی نظامی محسوب نمی شده که برجام این تهدید را از ما دور کرده باشد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها اگر در برابر قدرت ایران تسلیم نبودند اصلا از ابتدا حاضر به مذاکره نمی شدند اذعان کرد: آنچه تهدید را از ما دور کرده و همچنان دور می کند، آمادگی همه جانبه دفاعی کشور اعم از نیروهای مسلح، بسیجیان و آحاد مردم است.

سردار آسودی با بیان اینکه الگوهای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتش و مردم عراق و سوریه، حزب الله لبنان و همچنین جهاد اسلامی و حماس در غزه، همواره الهام بخش بوده خاطرنشان کرد: این الگوهای جمهوری اسلامی ایران است که منجر به پیروزی های حیرت انگیز و ماندگار جبهه مقاومت در منطقه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه برجام و مذاکرات به تنهایی نمی تواند تهدید را از ما دور کند یادآور شد: "آمادگی دفاعی" و "الهام بخشی ایران در جبهه مقاومت" تهدید را از ایران دور کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *