رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری جشن پاکی ۳۵ مددجو از مصرف مواد مخدر در زندان مراغه

19:20 - 21 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۸۴۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن پاکی ۳۵ نفراز مددجویان از مصرف مواد مخدر و متادون در بند ۲ زندان مراغه برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرق ، در اجرای طرح روان درمانی اقامتی در زندان مراغه تعداد ۳۵ نفر مددجو در بند ۲ زندان موفق شدند با ترک مواد مخدر و متادون ، پاکی خو را جشن بگیرند.
 
حمیدی رئیس زندان مراغه در این آیین با تقدیر از تلاش های دکتر نوروز زاده و آقای پروین نژاد روانشاسان طرح روان درمانی اقامتی و آقای جنگجو رئیس اندرزگاه بند ۲ زندان ، از ترک متادون و مواد مخدر ۵۵ نفر در زندان مراغه خبر داد که تعداد ۳۵ نفر از این تعداد در بند ۲ موفق به ترک گردیدند .
 
رئیس زندان مراغه همچنین از اخذ سند زمین جدید زندان مراغه و آغاز طرح مطالعاتی احداث ساختمان جدید زندان خبر داد و اظهار امیدواری کرد در زندان جدید علاوه بر امکانات اقامتی ، امکانات کارگاهی و اشتغال آفرینی نیز برای زندان احداث گردد.
 
در ادامه مراسم گروه سرود پاکدلان زندان به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن در انتهای برنامه از مددجویانی که موفق به ترک گردیده بودند با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *