تا دیروز در BBC و VOA علیه مملکت صحبت می‌کردند الان دلسوز شده‌اند/شما که رفته بودی دنبال عشق و حالت، چرا حرف می‌زنی؟

16:30 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۳۵۹
علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس کشورمان به مصاحبه منتشر شده از سوی مهیار منشی پور و بیانیه محمدرضا درخشان پور واکنش نشان داد.
تا دیروز در BBC و VOA علیه مملکت صحبت می‌کردند الان دلسوز شده‌اند/شما که رفته بودی دنبال عشق و حالت، چرا حرف می‌زنی؟به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از بانک ورزش، علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس کشورمان به شدت از مصاحبه منتشر شده از سوی مهیار منشی پور و بیانیه محمدرضا درخشان پور شاکی است، او البته سعی می کند غیر مستقیم جواب این دو نفر را بدهد.

منشی پور، قهرمان میان وزن جهان در گفت‌و‌گویی که به تازگی منتشر شده اعلام کرده بود می خواسته به تیم ملی کمک کند ولی احدی و روزبهانی او را پیچانده اند.

گفت‎و‌گوی استکی را در ادامه می خوانید.

بازی روزبهانی را چطور دیدید؟

روزبهانی می‌توانست این بازی را برنده باشد و اگر یک مقدار از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی بود، قطعا می‌توانست برنده رینگ را ترک کند. او صد برابر از حریفش بهتر بود. احسان سه راند مبارزه کرد که در مورد راند دوم و سوم باید این طور اظهار نظر کنیم که، راند دوم را هم داوران می‌توانستند احسان را برنده معرفی کنند، او در راند سوم هم عملکرد خوبی داشت و یک دیدار پایاپای برگزار شد.

چرا هر بوکسوری که می بازد فکر می کند داوران حقش را خورده اند؟

بوکس همه اش بزن بزن است و ورزشکار در رینگ فکر می کند حریف را زده ولی باید داور در این باره تصمیم بگیرد. الان احسان یک بار دیگر فیلمش را ببیند به داور حق می دهد.

اگر کرسی بین المللی داشتیم، روزبهانی پیروز می شد؟

اگر قرار باشد دلیل شکست ما نداشتن نفوذ در داوری باشد باید اینطور بگوییم که در لندن هم حق ما شکست بود. احسان سه شب در المپیک لندن پیروزی شد و در بازی آخر نیز مقابل نماینده قزاقستان بازی نزدیکی داشت و شکست خورد. به نظرم المپیک جای لابی کردن نیست. لابی در سهمیه‌ها است، اما چون المپیک چراغ درخشانی است که همه مردم نظاره‌گر مسابقات هستند، کسی جرات نمی‌کند که در داوری نفوذ کند.

قبلاً گفته بودید که تیم ملی نوجوانان و نونهالان خوبی هم داریم که می توانند جایگزین روزبهانی شوند، یعنی سقف بوکس ما روزبهانی است؟

بحث من این است که ما می توانستیم چندین سهمیه داشته باشیم ولی کمر تیم را شکستند. نمی‌دانم باعث و بانی آن چه کسی بود ولی ما جنگ کردیم شهید دادیم ولی در کشورمان ماندیم، الان یک نفر که در اوج قهرمانی هم جلوی احدی و ... نمی توانست یک راند هم مبارزه کند و رفته بود دنبال عشق و حالش، آمده و علیه فدراسیون مصاحبه می کند. 4 روز پیش در BBC و VOA علیه مملکت صحبت می کرد و الان که او را بیرون انداخته اند آمده و علیه ما صحبت می کند این در حالی است که مربیان باید از تیم ملی حمایت کنند.

یکی از کارشناسان بوکس هم حسابی علیه تیم ملی صحبت کرده!

ایشان یک بار در عمرش روی رینگ نرفته ولی طومار نوشته و می گوید من از همه بهترم، بوکس ما مریض است و نیاز دارد که کمکش کنیم، مربی خارجی می آوریم و همه کار برایش می کنیم ولی نتیجه ای را می گیرد که ما گرفتیم. خب ما چه فرقی با او داریم؟

یعنی الان حضور مربی خارجی برای تیم ملی ضرورتی ندارد؟

در بوکس هیچکس دیگری را قبول ندارد، صفحات مجازی شده است دکه ای که برخی بیایند و فحش بدهند. هیچکس نمی داند این مربیانی که به آن ها فحش می دهند چقدر ضرر مالی دیده اند، چقدر خون دل خورده اند که تیم ملی را به اینجا رسانده اند. این ها نیاز به حمایت دارند، مربی خارجی باید بیاید و در تیم های پایه کار کند نه اینکه تیم بزرگسال را به او بدهیم. الان دو دستگی پدر بوکس را در آورده، سهمیه گرفتن روزبهانی هم چوب روی سر بعضی ها.

روزبهانی چقدر در ایجاد این دو دستگی مقصر بود؟

احسان می توانست به جای اینکه همه اش بنالد و شکایت کند، سرش را پایین بیندازد و برود تمرین کند. چشم و چراغ بوکس، روزبهانی بود ولی کورش کردند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *