حزب مؤتلفه نامزد مورد نظر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد/ تابع نظر اصولگرایان خواهیم بود

13:16 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۱۵۶
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این حزب نامزد مستقل خود را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد.
حزب مؤتلفه نامزد مورد نظر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد/ تابع نظر اصولگرایان خواهیم بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه از منظر مؤتلفه جایگاه ارزشمند و بزرگی دارند و ما نسبت به تلاش‌هایی که از سوی آنها صورت می‌گیرد اشراف داریم و از اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان یکی از اصحاب باسابقه و شناسنامه‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران درهمان راهی که از قبل از انقلاب اسلامی شروع کرده و ادامه داشته ثابت قدم است و به آرمانها و اولویتهای نظام انقلاب اسلامی پایبند خواهد ماند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: علت فعالیت طولانی مدت حزب مؤتلفه اسلامی این است که همواره بر اساس یک ایدئولوژی مشخص مسیر خود را طی کرده واجازه نداده است که ارکان حزب تجزیه شود.

حبیبی خاطر نشان کرد: ا گر ما از یک ایدئولوژی مشخص برخوردار نبودیم بدون شک این رویه سبب می شد تا حزب انشعاب پیدا کند و از بین برود اما امروز شاهدیم که حزب مؤتلفه با قدرت و صلابت همیشگی به راه خود ادامه می دهد.

وی تأکید کرد: قدرت حزب مؤتلفه در رویکرد کاری که داشته است سبب شده تا مخالفان و موافقان این حزب نقاط اشتراکی را که درحزب مؤتلفه وجود دارد بیان کنند و تاکید داشته باشند که این حزب در اولویت‌های خود ثبات داشته و دارد.

حبیبی با اشاره به آمار شهدای مؤتلفه در طول انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: حزب مؤتلفه ثابت کرده است که در راستای دفاع از آرمانهای امام وانقلاب تا پای شهادت نیز برای حفظ ایدئولوژی خود ثابت قدم است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حفظ نظام  جمهوری اسلامی ایران اولویت درجه یک حزب موتلفه اسلامی است و ما در این راستا تمامی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه جلسات حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری آغاز شده است، افزود: ما بدون شک به مانند انتخابات گذشته نامزد حزب مؤتلفه را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهیم کرد.

حبیبی افزود: اگر قرار شود اصولگرایان به مانند انتخابات گذشته ائتلافی را داشته باشند، موتلفه اسلامی نیز نامزد مورد نظر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری به آنها معرفی خواهد کرد.

دبیر کل حزب مؤتلفه تاکید کرد: در صورتی که ائتلافی میان اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری صورت نگیرد حزب مؤتلفه به صورت مجزا نامزد مورد نظر خودرا معرفی خواهد کرد زیرا ما معتقدیم حزب مؤتلفه اسلامی باید با دست پر درانتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر حزبی می تواند در انتخابات آینده نامزد مورد نظر خود را معرفی کند، گفت: اگر مصلحت اصولگرایان این باشد که این فرد مورد نظر باید بر اساس ائتلاف مشخص شود احزاب باید از این نظر تبعیت کنند و قانع شوند که حزب مؤتلفه نیز بدون شک دراین راستا وارد عمل خواهد شد.

حبیبی افزود: ما درجریان مذاکرات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت جدی وارد عمل خواهیم شدو به مانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری عمل خواهیم کرد.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به عملکرد حزب متبوعش در انتخابات گذشته گفت: ما در انتخابات مجلس نامزدهای حزب مؤتلفه را در سراسر کشور شناسایی و به ائتلاف اصولگرایان معرفی کردیم ولی در تصمیم گیری نهایی تسلیم جمع بندی ائتلاف اصولگرایان شدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی همیشه درتلاش است که با منافع اصولگرایی راه خود راطی کند از این رو این رویه سرلوحه کاری ما قرار دارد و به آن توجه خواهیم کرد.





ابراهیم
|
-
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
اقای حبیبی انتخاب های تکراری نتایج تکراری در پی خواهد داشت و انتخاب فردی کاملا جدید هم با عدم استقبال مواجه میشود امیدوارم اصولگرایان جامعه را ناامید نکنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *