اجرای طرح سالم‎سازی دریا در راستای کاهش آمار غرق شدگی در سواحل

11:16 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۱۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش‎پور با اشاره به شناسایی 300 نقطه حادثه‌خیز دریا گفت: شناسایی این نقاط در راستای طرح سالم‎سازی و کاهش آمار غرق شدگی در دستور کار قرار گرفت.
«احمد سیاوش‎‏پور» رئیس کل دادگستری استان گیلان در گفت‏‎وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به شناسایی 300 نقطه حادثه خیز دریا در استان گیلان اظهار کرد: شناسایی این نقاط در راستای طرح سالم سازی در نظر گرفته شده است که این مهم توسط تهادهای مسئول شناسایی شده است.

وی ادامه داد: ساحل استان گیلان با طول 284 کیلومتر توسط نهادهای مسئول مورد شناسایی قرار گرفته و نقاطی که بیشتر مورد استفاه گردشگران و مردم بوده اولویت بندی شده و در هر منطقه مسئولیت را به شهرداری‌ها، فرمانداری‏‌ها و شوراها و دهیاری‎ها محول کرده‎ایم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران و در راستای  كاهش آمارهای غرق شدگی در سواحل،  نجات غریق‎هایی نیز در نظر گرفته شده است، این در حالی است که خود مسافران نیز بايد به جهت حفظ امنيت جانی خود از طرح‎های سالم سازی دريا برای شنا استفاده کنند.

سیاوش‎پور در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی نیز با حمایت و همکاری دستگاه‏‎های انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران پیش‎بینی شده است.


 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *