دانشمندان هسته ای ایران عاشق کشور و نظامشان هستند/ بی بی سی سعی می کند زمینه جذب جاسوس برای دشمنان را فراهم کند

9:39 - 18 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۰۷۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه همه دانشمندانی که در موضوع هسته ای ایران فعالیت می کنند، عاشقان نظام و کشورشان هستند گفت: این افراد برای خدمت به کشورشان عاشقانه و با علاقه وارد میدان شدند و تا مرز شهادت هم این مسیر را پیش می روند.
دانشمندان هسته ای ایران عاشق کشور و نظامشان هستند/ بی بی سی سعی می کند زمینه جذب جاسوس برای دشمنان را فراهم کندمحمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: الحمدلله امروز آنقدر اشراف اطلاعاتی در جمهوری اسلامی ایران دقیق و قوی است که امکان اینکه کسانی بخواهند دست به چنین اقداماتی بزنند به سادگی امکان پذیر نیست و این امر از نفوذ اطلاعاتی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران کاملا اثبات شده و روشن است.

وی با بیان اینکه همه دانشمندان و متخصصانی که در موضوع هسته ای ایران فعالیت می کنند، عاشقان نظام و کشورشان هستند تاکید کرد: این افراد برای خدمت به کشورشان عاشقانه و با علاقه وارد میدان شدند و تا مرز شهادت هم این مسیر را پیش می روند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با سابقه ای که ملت ایران از بی بی سی به عنوان یک رسانه دروغ پرداز سراغ دارد برای همگان روشن و مبرهن است که این گفتگوهای بی بی سی بدون هیچ سندی ارائه شده چرا که اگر بی بی سی سندی در خصوص درز اطلاعات هسته ای ایران داشت مطمئنا آنها را ارائه می داد.

آصفری در پایان خاطرنشان کرد: بی بی سی سعی می کند با مهیا کردن این سناریوهای دروغین، زمینه های جذب جاسوس برای دشمنان را فراهم سازد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *