افزایش صادرات، قیمت تخم‌مرغ را گران کرد/ رکود در بازار ماهی

10:41 - 17 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۶۸۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلو مرغ با کاهش 100 تا 200 تومانی نسبت به هفته گذشته به 7 هزار و 600 تومان رسیده است.
مهدی یوسف‌خانی در گفت‌و‌گو با در خصوص قیمت مرغ در هفته جاری گفت: قیمت هر کیلوم مرغ در هفته جاری به 7 هزار 600 در خرده فروشی رسیده و قیمت هر کیلو مرغ عمده 7 هزار و 100 تومان است.

وی در ادامه افزود: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و تنها با 100 تا 200 تومان کاهش روبرو شده است.

 رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در توضیح قیمت هر کیول ران و سینه مرغ گفت: قیمت هر کیلو ران 6 هزار و 600 تومان و هر کیلو سینه بدون استخوان 15 هزار تومان است.

یوسف خانی تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ با افزایش هزار تومانی به 9 هزار تومان و هر کیلو با افزایش 500 تومانی به 4 هزار و 500 رسیده است.

وی در خصوص علت افزایش قیمت مرغ گفت: با توجه به افزایش صادرات تخم‌مرغ در فصل تابستان به کشور عراق شاهد افزایش قیمت این کالا در بازار هستیم.

 رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در توضیح پیش‌‌بینی قیمت مرغ در هفته‌های آینده گفت: قیمت هر کیلو مرغ تا پایان تابستان بین کیلویی 7 هزار و 500 تا 8 هزار تومان در نوسان است.

یوسف خانی در خصوص قیمت ماهی گفت: با توجه به فصل تابستان و تشدید گرمی هوا شاهد رکود در بازار ماهی هستیم و هیچ تغییر در قیمت انواع این محصول به وجود نیامده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *