رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورم بینی "بازیگر بدکاره" خوابید اما همچنان مسئول مورد نظر پاسخگو نیست!

8:56 - 16 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۱۰۲
دسته بندی: سیاست
هفته پیش بود که خبری روی خروجی رسانه‌ها رفت و موجب حیرت اهالی رسانه و مردم شد؛ خبر این بود "یک بازیگر بد نام غربی برای جراحی زیبایی عمل بینی به ایران سفر کرده و اقامت دو هفته ای در ایران داشته" و پس از انجام کارش در ایران کشورمان را ترک کرده است.
-گروه سیاسی: خبر این بود "یک بازیگر بد نام غربی برای جراحی زیبایی عمل بینی به ایران سفر کرده و اقامت دو هفته ای در ایران داشته" و پس از انجام کارش در ایران کشورمان را ترک کرده است.

لبیس

 او در اینستاگرامش این عکس را منتشر کرده و نوشته که تعطیلاتش را در ایران گذرانده و مدعی شده به دلیل عدم دسترسی به شبکه‌های اجتماعی نتوانسته به سوالات و تماس‌های دوستان و فالوئرهایش جواب دهد.

این بازیگر بدنام همچنین در پاسخ به یکی از دوستانش که از او پرسید چرا به ایران سفر کرده نوشت: "بینی من انحراف داشت و آن‌جا در زمینه جراحی بینی در دنیا بهترین هستند و من دماغم را عمل کردم."

همچنین این بازیگر معلوم الحال در هنگام بازگشت به کشورش ضمن انتشار عکس های سلفی خود در تهران از نوع پوشش و آرایش برخی دختران اظهار تعجب کرده و پیشرفت جراحی زیبایی در ایران را ستوده است.

اکنون که  باد و ورم "بینی" این توریست پزشکی پس از سفرش به ایران اسلامی برطرف شده و از سوی دیگر از تب و تاب خبری مبهوتانه روز های اول انتشار خبر کاستی گرفته است می توان از زاویه دیگر و با ژرف نگری بیشتری به این پدیده نگریست.

لبیس


علی
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
مرگ بر امریکا
داود
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
از جامعه پزشکی انتظار داریم برای نیازمندان هموطن برای نمونه دختر مدرسه شین آباد که به خاطر بخاری نفتی و آتش سوزی کلاس درس که نیاز به جراحی پلاستیک دارند دلسوزی بیشتری داشته باشند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *