شیوامی هم هدست واقعیت مجازی عرضه کرد

16:16 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۰۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت چینی شیوامی هم به جمع شرکت‌های سازنده هدست‌های واقعیت مجازی پیوست و محصولی به نام Mi VR Play را روانه بازار کرد.
شیوامی هم هدست واقعیت مجازی عرضه کرد

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تک تایمز، این شرکت اولین بار در اواخر جولای از برنامه‌های خود در این زمینه خبر داده بود و حالا به نظر می رسد هدست گوگل کاربورد رقیبی جدی پیدا کرده است.

این هدست هم مانند دیگر تولیدات شیوامی به گونه ای طراحی شده که ارزان قیمت باشد و به همین علت دارای امکانات اولیه و اساسی است،بنابراین می توان انتظار داشت افرادی که توان خرید هدست های گران قیمت 700 دلاری اچ تی سی، فیس بوک و غیره را ندارند به خرید این محصول علاقمند شوند.

شیوامی پیش از این هم سابقه تولید محصولات ارزان قیمت مانند تبلت و گوشی را دارد و چندی قبل نوت بوک Mi Notebook Air را در رقابت با مک بوک ایر به قیمت تنها 550 دلار عرضه کرد. هدست واقعیت مجازی شیوامی به گونه ای طراحی شده که به راحتی بر روی گوشی الصاق می شود و بهره گیری از تصاویر سه بعدی را با استفاده از برنامه موبایلی خاص شیوآمی ممکن می کند. هدست یاد شده فعلا به طور آزمایشی در اختیار تعدادی از کاربران چینی قرار گرفته است.

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *