بسیاری از شبکه های اجتماعی برای براندازی هدف گذاری شده اند

22:30 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۵۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حمیدرضا مقدم فر گفت: بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه های غربی به منظور براندازی هدف گذاری شده اند و در این جنگ نرم، خبرنگاران ما مشغول مجاهدت هستند.
بسیاری از شبکه های اجتماعی برای براندازی هدف گذاری شده اندبه گزارش گروه سیاسی ، حمیدرضا مقدم فر در دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شمار ایرانیان عضو شبکه تلگرام را نزدیک به 45 میلیون تن بیان کرد و افزود: شبکه های اجتماعی هم تهدید بوده و در عین حال می توانند یک فرصت باشند.

وی افزود: تحلیل دشمنان این است که امروز جهان را باید از طریق مدیریت ادراک کنترل کرد و باید عقل، ذهن و هوش مردم را در دست گرفت و آنها را با یک کنترل دستی مدیریت کرد.

مقدم فر یادآور شد: شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر امروز از دست دشمن خارج شده است و آمریکایی ها و اروپایی ها به اوضاع این شبکه ها تسلط ندارند و این برای ما فرصت است.

وی ابراز کرد: دشمنان اسلام با راه انداختن جنگ و تبلیغات رسانه ای در کشورهای اسلامی سعی در حفظ آرامش رژیم صهیونیستی با به جان هم انداختن مسلمانان دارند.

وی ادامه داد: دشمنان کوشیدند، بیداری اسلامی را خفه و اسلام هراسی و ایران هراسی ایجاد کنند اما امروز در عراق و سوریه با راه انداختن جنگ های نیابتی با شکست مواجه شده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه از رسانه ها به عنوان تهدیدها و فرصت ها نام برد و تصریح کرد: رسانه های اسکتباری بسیار تلاش کردند موج بیداری اسلامی را در جهان متوقف کنند و تا حدودی هم موفق شدند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام این تلاش ها، نتیجه و برآیند این اقدام بر ضد خود دشمنان تمام شد.

مقدم فر همچنین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: رسانه های استکباری امروز جنگ نظامی را کنار گذاشته اند و دیگر لزومی ندارد با حمله نظامی کشورگشایی شود بلکه با هالیوود، شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، دولت ها و ملت ها را مدیریت می کنند و مانند یک دستگاه کنترل از راه دور فرهنگ و دولت جابجا می شود.

وی گفت: زمانی کار رسانه، فقط اطلاع رسانی بود اما امروز رسانه، فرهنگ و دولت را تغییر می دهد و به همین دلیل آمریکا هیچ گاه تصور نمی کرد یک نوار ویدوئی از تنها شبکه ای که در ترکیه برقرار بود سخنان اردوغان رئیس جمهوری ترکیه را پس از آغاز کودتای اخیر این کشور پخش کند و اوضاع تغییر یابد.

وی تصریح کرد: با این کودتای نافرجام، ترکیه که هم پیمان آمریکا و عضو ناتو بود از دست آنان خارج شد و امروز ترکیه بمبی علیه آمریکا شده و این کشور را دشمن خود می داند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *