برای سرمربی شدن عجله ندارم/ طارمی باید حریص‌تر باشد

9:19 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۵۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برای نفر اول شدن عجله ندارم، 36 ساله هستم و فکر کنم می‌شود در 40 سالگی بتوانم سرمربی شوم.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد حضورش در کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: شرایط طوری پیش آمد که بتوانم کنار دوست قدیمی‌ام یعنی علی دایی باشم. از دایی ممنون هستم که شرایط را فراهم کرد تا بتوانم با او کار کنم. امیدوارم بتوانم مانند دوران بازیگری در مربیگری هم موفق باشم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه زمانی بتواند به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: من تازه وارد جرگه مربیگری شده‌ام اما می‌دانم برای نفر اول شدن به زمان نیاز دارم. من دنبال کسب تجربه هستم و فکر می‌کنم چند سالی طول بکشد تا نفر اول باشم. برای نفر اول شدن عجله ندارم، 36 ساله هستم و فکر کنم در 40 سالگی بتوانم سرمربی شوم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازی کردن سخت‌تر است یا مربیگری، گفت: شرایط این دو با هم برابر نیست، دنیای بازیگری با مربیگری متفاوت است. باید کمی جلوتر بروم تا جواب این سوال را بدهم. می‌خواهم در کلاس‌های مربیگری و تمرین تیم‌های بزرگ شرکت کنم تا بیشتر پیشرفت کنم.

خلیلی در خصوص کیفیت دو هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌ها هنوز نتوانسته‌اند شرایط ایده‌آلی داشته باشند و تازه دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ند. البته این خوب نیست که تیم‌های ما در ابتدای فصل 5،6 بازی را از دست می‌دهند. وقتی 2 ماه قبل از فصل، تمرین بدنسازی انجام می‌دهیم باید از همان بازی اول در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.

وی درباره اینکه بین مهدی طارمی و وحید امیری، کدام یک باید به عنوان مهاجم نوک پرسپولیس بازی کنند، اظهار داشت: من در شرایط تیمی پرسپولیس نیستم و نمی‌دانم در تمرین چه اتفاقی رخ می‌دهد اما در چند سال گذشته پرسپولیس مهاجمی نداشته که از هر 2 موقعیت، یکی را گل کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان گفت: طارمی فرصت‌های زیادی از دست می‌دهد، البته طارمی سال پیش با حداقل گل، آقای گل شد و امیدوارم امسال به وضعیت ایده‌آل برسد. طارمی باید حریص‌تر باشد تا در نهایت با اشتباهات کمتر، پرسپولیس بتواند قهرمان شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *