انجام پروژه‌های کلان در حوزه علوم انسانی افتخار دانشگاه عالی دفاع ملی است

11:47 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۵۳۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه امروز دانشگاه عالی دفاع ملی از محضر اساتیدی برجسته و بسیجی و انقلابی برخوردار است گفت: انجام پروژه‌های کلان در حوزه علوم انسانی از افتخارات این دانشگاه است.
انجام پروژه‌های کلان در حوزه علوم انسانی افتخار دانشگاه عالی دفاع ملی استبه گزارش گروه سیاسی ، ابراهیم حسن بیگی رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این دانشگاه در سخنانی با بیان اینکه امیدوارم رضایت خاطر مقام معظم رهبری را در مدیریت دانشگاه برآورده کرده باشیم گفت: امروز دانشگاه از محضر اساتیدی برجسته و بسیجی و انقلابی برخوردار است.

وی ادامه داد: اصلاح، تکمیل ، سازماندهی رشته های مورد نیاز در دانشگاه و ایجاد دانشکده های مورد نیاز از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: برگزاری دوره های آموزشی یک ساله برای فرماندهان و مسئولان راهبردی نیروهای مسلح که مصوب شده و برگزار خواهد شد از جمله دیگر موارد فعالیت‌های این دانشگاه است.

حسن بیگی انجام پروژه های کلان در حوزه علوم انسانی و دیگر حوزه ها را توسط دانشجویان و اساتید مجرب از افتخارات دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت:   اجرای دقیق اساسنامه مصوب دانشگاه همیشه مورد توجه ما بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *